counter create hit قصة سارة الكيرفي المثالية – watch/download/online/movies/avi
  • Fri. Apr 26th, 2024

watch/download/online/movies/avi

watch/download/online/movies/avi

قصة سارة الكيرفي المثالية

Byadmin

Sep 30, 2020

قصة سارة الكيرفي المثالية

في يوم من الايام وصل لمكتبنا قرار أن فيه بنت هتتحول وتشتغل في مكتبنا مكان واحد صاحبي
وطبعاً كنت متضايق أن صاحبي ده هيمشي وبسيب المكتب وفعلا راح صاحبي للمكتب التاني
مكنتش طايق اللي جاي مكانه ايا كان بس قولت نشوف يمكن تكون بنت كويسة وصاحبي هيفضل معايا
ووصلت سارة البنوته الجدية بنت بجسم كيرفي فتاك ملوش حل تخليك تريل عليها وش
زبرك يقوم من مشيتها قدامك بيضاء جداً و محجبة ومسمسمة و لابسة نظاره شمس مخلياها
نار دخلت كانت لابسه بنطلون اسود لامم طيزها الكبيرة بالعافيه و لابسة قميص ابيض
مش ملاحق على الملبن اللي ملفوف حواليه …دخلت اتعرفت على المكتب و عرفت انها مخطوبة
مدير المكتب كلفني اني اكون معاها واعرفها أصول الشغل … وفعلاً بدأت أتكلم معاها
واخد وادي في الكلام وهي شكلها بنت فرفوشة وتحب تدلع كتير و بدأت اعلمها لمدة أسبوعين
وهي شاطرة و اتعلمت بسرعة وفي يوم كنا بتتكلم عن لبس البنات وبصراحه اتفاجئت برأيها
هي مع تحرر البنت في لبسها طالما تقدر توقف اي راجل عند حده وتدافع عن نفسها وكمان
إن البنت لازم تلبس اللبس اللي يعجبها مهما كان لبسها ملفت أو متحرر …رغم كده كنت ضدها
في المناقشة وده خلانا ننكش في بعض وتتقمص شوية مني بس عدى الحوار ده وبعدها
بكام يوم كنت بجيب ملفات ومش واخد بالي أن فيه حد ورايا وبلف زبري كله مر على طيز
سارة اللي أتنفضت وشهقت وهي بتقول ….ياللاهوي ايه ده وحظنا مكنش في المكتب غيرنا
وجريت ووشها مكسوف وانا زبري وقف وقعدت على مكتبها وانا على مكتبي قدامها
وقاعدة وشها في اللاب توب بتاعها وانا زيها وانا محروج منها شوية ولقيتها بتبتسم بس
لسه بتبص للشاشة ….من غير ما أحس لقيت نفسي بقول لها أنا أسف يا ساره
ابتسمت وقالت ولا يهمك يا هيما عادي وبتكتم الضحكة كانت بتقوم وقع منها ملف
كان لسه زبري واقف و المكتب تحتي مفتوح يعني ممكن اشوفها وتشوفني نزلت تجيب
الملف روحت حطيت ايدي مداري الصاروخ اللي واقف سمعت ضحكة مكتومه منها
خدت الملف وقالت أنا رايحة للمدير العام أمضى ورق وعدت من جنبي وهي بترمي
عين انا بداري ايه و بتضحك بخباثة و راحت وانا قمت للحمام بعدها جري
قفلت الباب بتاع الحمام وقعدت لغاية ما جبتهم و لبست هدومي وخرجت بعدل هدومي
لقيتها واقفة نحيه باب الحمام بس من بعيد شوية وعاملة مش واخدة بالها وبتضحك
وبتبص نحية زبري ….. سألتها بتضحكي على ايه يا ساره …قالت مفيش يا هيما
قولت لها لا بجد فيه حاجه ….قالت أصل مفيش داعي لكل ده أيه خبطنا في بعض
بتحصل …ملوش لازمة تاخد جنب كده و تروح الحمام مفيش مشكله عادي
قولت لها معلش بقى حصل خير يا جميل ….قالت بدلع بس انت طمنتني
قولت لها على ايه ؟…. على أني مزه….قولت لها طمنتك ازاي يعني ؟
قالت هو انت جاي منين ….بلمت وقولت لها بصراحة انتي تتعبي بلد
والواحد مش مستحمل ….قالت شكلنا هندورلك على عروسة قريب ليك
قولت لها ليه ….قالت أصل شكلك تعبان ع الآخر يا عيني وبتضحك
قولت لها علشان تعرفي أن البنت بلبسها تتعب الراجل مش هو اللي يضايقها
قالت هو أنت أتضايقت بمياصة كده قولت لها حد يتضايق أنه لمس القشطة
المهم ما تكونيش اتضايقتي قصعت ضحكة ملهاش حل وقالت بقولك طمنتنيي
يا هيما يعني مبسوطه منك زي ما انت مبسوط مني ودخلنا المكتب نكمل الشغل
كان تاني يوم جالنا شغل كتير جدا قعدنا فيه لآخر اليوم ولسه ما خلصش
المدير كلفني اقعد اكمله و قال حد يقعد معاه لقيت سارة بترفع اديها وقالت أنا
مش ورايا حاجة وده شغلنا ولازم يخلص أنا هقعد مع ابراهيم نكمل الشغل
وروح كل اللي في المكتب وقعدنا نبص لبعض ونضحك لبعض قامت وقالت
هطلب اكل لينا … لقيتها جايبة طلب بحريات سمك وجمبري و سيبيا
قعدنا وكلنا ورحت اغسل ايدي في للحمام وهي دخلت حمام الستات جنبي
خلصت هي غسيل و لسه هتخرج من باب الحمام لقيتني في وشها …ضحكت
كان بيني وبينها مسافة صغيره وهي سايقة في الدلع وبتقول ايه الاكل عجبك
قولت لها لسه ما شبعتش قالت ايه اطلب لك تاني قولت لها وانا ببوسها في خدها
لا عاوز احلي يا سارة حسيت انها متجاوبة معايا و بدأنا نحضن بعض وأنا يلعب في
بزازها الكور و بمسك طيزها وهي بتحضن وتبوس وفجأة لقيتها خافت وقالت لا لا
بلاش يا هيما انا مخطوبة…قولت لها انا بعشقك يا ساره بحبك ومكمل بوس
قالت وهي بتبعدني لا ابوس ايدك انا مخطوبة ما تفضحنيش يا هيما
قولت لها يعني انا مش عاجبك يا ساره …قالت بكسوف لا عاجبني بس مش هينفع
وجرت دخلت المكتب ودخلت وراها وقعدت تظبت هدومها و تعدل فيها وتبتسم لي
وبتقول انت طلعت شقي جدا يا هيما يخرب عقلك يا واد انت مجنون
و قعدنا شوية نشتغل و انا زبري واقف فتحت البنطلون علشان أخرجه
قالت انت بتعمل ايه قولت لها مش قادر يا ساره هموت تاعبني قوي
لقيتها بتقوم تحاول تبص عليه داريته قولت لها انتي مش عايزه يبقى تشوفيه ليه
قالت ماشي بدلع وراحت موطيه وفجأة لقيتها عدت من تحت مكتبها و بقت
قدام زبري مادريتش غير وغير وهي مسكاه وبتضحك ومبسوطة وحطت صباعها عن بوقها
وبتقول ممكن اريحك يا هيما قولت لها هو انتي بتريحي خطيبك قالت كتير
بس انت بتاعك كبير قوي يا هيما وشكله مهيجني ممكن أمصه يا هيما قولت تحت امرك
قالت ميرسي يا قلبي وقعدت تمصه بصراحة مصت كتير وجبتهم بسرعة مااستحملتش
قالت واااو وهي بتشرب اللبن ده حلو فشخ يا هيما….قولت لها عجبك يا ساره
قالت قوي قوي يا قلب سارة وبصت لي وهي تحت المكتب وقالت بقولك ايه
روح اقفل الباب جريت قفلته كانت قامت وبتقلع الطرحة والقميص و البراه
وانا هجمت عليها ابوس واقفش في بزازها وهي تخصني وتبوس وتقول اهه كمان
كمان متعني وراحت قالعت البنطلون ومسكت زبري اللي شاف جسمها قام تاني
وقالت بص انا عايزك تريحني زي ما ريحتك بس من ورا بس وصدرت لي طيزها
قولت لها شكل خطيبك راكب المكنة على طول قالت اه بس المفتاح بتاعه
ميكيفش بيقطع منه وبتقصع الضحكة كنت بدخله في طيزها وبقول طيب حاسبي
علشان عايز أركب دخلت رأسه قالت اه لا كبير وشوية شوية دخلته و عملت معاها
واحد جامد وهي اتكيفت نيك وجبتهم حوا طيزها وهيي احححح يخرب بيتك
قطعتني ده انت مالكش حل في النيك قامت وقالت أنا عايزك تعمل زي خطيبي
قولت لها اعمل ايه راحت فشخت رجليها وقالت أنا بمصله بتاعه وهو بيلحس
بتاعي وبتضحك نزلت أكل كسها اكل وهي بتقصع الضحكة وتدفس رأسي
في كسها وتقول كمان وحياة أمك أنا هايجة قوي وانا كنت بلعب في زبري لغاية ما قام
شافته قام قالت يالاهوي لا قدام لا تعالى كده وخلتني انيك بزازها وضرب مدفع لبن
في وشها وهي بتقصع الضحكة وبتقول واو كمان هاتهم على بزازي علشان يكبروا
وقعدت تدلك بزازها بلبني وتبصلي وتضحك وتقول ها يا حبي ارتحت وارتاح بتاعتك
قومتها وخدتها في حضني وبوستها وقولت لها المهم انتي اتكيفتي يا ساره
قالت انا عرفت يعني ايه نيك منك يا هيما وقمنا ظبطنا نفسنا في الحمام ومسحنا هدومنا
وخدتها وصلتها بيتها بالعربية وطول الوقت تبصلي وتقصع ضحكتها الشرموطة
قعدنا نتكلم طول الليل في التليفون عن اللي حصل وقالت إنها اتبسطت انها عملت كده معايا
ووعدتها يكون سر وهي وعدتني بعد ما تتجوز تخليني جوزها اللي يمتعها علشان
عندي مفتاح انجليزي كبير مش زي خطيبها مفتاح تيوان تعبان .

قصة سارة الكيرفي المثالية