counter create hit قصة ام صاحبي – watch/download/online/movies/avi
  • Wed. Dec 7th, 2022

watch/download/online/movies/avi

watch/download/online/movies/avi

قصة ام صاحبي

Byadmin

Sep 29, 2020

قصة ام صاحبي

انا أمير ٣٠ سنه شاب رياضي ليا صاحب اسمه بودي كان سليف نفسه أمه تتناك مني أمه اسمها ناديه ٤٥ سنة جسمها فرنساوي صدرها مليان وطيزها كبيره حاجه جامده اوي كان كل يوم يبعتلي فيديو ليها وهيا بتتمشي ف الصاله أو وهيا رايحه السوق كانت شرموطه اوي ف نفسها اتفقنا ف يوم اننا نتقابل ونفكر هنعمل ايه معاها خليته ينزل على رجلي يبوس ويلحس فيها ويطلع على زوبري يمصه ويبلعه لغاية ماجيبتهم ف بوقه وعلى وشه وجيبت حبه ف الارض على رجلي لحسهم كلهم ومص صوابع رجلي وقام لقينا فكره اني اديله منوم يحطه لأمه ف العصير وانيكها ادامه وهوا يستمتع بالتعريص ويفتحلي رجلها حددنا يوم كانت طالعه الشقه عنده تشوف وصل فين ف التشطيب علشان فرحه كان قريب حطلها قرص المنوم ف عصير برتقال وبعد ساعه بالظبط حست انها تعبانه وعاوز تنام قالها نامي هنا انتي لسه هتنزلي دخلها اوضه نومه وخلاها تنام واستني ١٠ دقايق لغايه اما راحت ف النوم وفتحنا فيديو على برنامج ايمو وقالي هتشوف المتناكه دلوقتي وهوريك لحمها الرخيص تدوس عليه قرب جنبها وقلعها الجلبيه لغايه فوق بزازها السنتيان كان هينفجر من كتر ما بزازها جامده قلعها السنتيان وقعد يقولي بزاز امي تحت زوبرك يا سيدي ويدعك فيهم جامد ويقرص فيهم وهيا نايمه بس بتتأوه وتتمحن قعد يدعك ف صدرها ويقرص فيهم وبعدين نزل على كسها كان غرقان على آخره علشان العرص ابوه مكنش بيقرب منها لأنه كبر ف السن الاندر وهوا بينزله كان مليان عسل طلبت منه يطلعش جنبها ع السرير ويفتح كسها ويدخل صباعه وينيكها بصباعه لغايه اما جابت عسل تاني اكتر وخليته ياخد العسل ده كله يحطه ف طيزه ويلبسها ويجيلي البيت بعد ما لبسها وظبط هدومها نزل وجالي بسرعه وطيزه غرقانه من عسل أمه نزلت قعدت الحس ف طيزه وعسل أمه لغاية ما زوبري وقف ومبقتش قادر خليته يطلع يقعد عليه ويقولي نيك كس امي يا سيدي نيك شرف ابويا العرص اللي مش مكيفها وانا ببص للفيديو اللي كان باعتهولي لأمه وتخيلت اني بنيكها هيا وطلبت منه اني لازم انيكها ف شقتهم على سرير ابوه بس ميكونش موجود وفعلا بعد اسبوعين ابوه كان مسافر يخلص ورق مع اخو بودي وهيتأخرو لبليل مشيو الساعه ٦ الصبح وانا كنت جنب البيت على قهوة مستني مكالمه بودي كان حط المنوم لناديه ف اللبن بس المره دي حط قرصين مش واحد اتصل بيا بعد ساعه طلعت وقلعت حزامي وعملت زي طوق كلب ولبستهوله و دخلني الاوضه وكان راشش معطر ومنور نور ازرق من اباجوره ف شقته جابها علشان انيكها ف الجو ده قالي أدى امي تحت رجلك يا سيدي قولتله اطلع يا عرص قلع امك طلع وقلعها هدومها كلها وخليته ييجي يقلعني انا كمان طلعت علي السرير ورحت ناحيه شفايف أمه قعدت ابوس فيهم وانزل على صدرها امص واعض فيهم وسمعت صوت تنهيده من أمه بسبب اللي بعمله معاها بقيت ازود المص والعض ف صدرها لغايه ما صوت التنهيده على اوي نزلت على كسها وقعدت الحس كل العسل اللي نازل منها وشفطت زنبورها طلعته بره وعضيته بشفايفي لقيتها كانت هتصوت من كتر المحن قولتله ارفعلي رجل امك يا معرص جه جنبنا ورفعلى رجل أمه ومسك زوبري ودخله ف كس أمه وقعد يصور وانا بنيك أمه وعمال يقولي نيك الشرموطه يا سيدي نيك اللبوه الهايجه اللي مش عاجبها جوزها وماشيه تهز ببزازها وطيزها ف السوق جت فكره ف دماغي اني اجيبهم على كسها من بره واسيبهم كده لغايه ما تفوق واشوف هتعمل ايه عملت كده ولبستها الاندر ودخلت صباعي ف خرم طيزها بلبني قعدت ادعك فيه بس كانت ضيقه جدا وانا كنت لسه هايج خليت العرص ابنها ينام على بطنه جنبها ويقولها سيدي ناكك وبينيكني انا كمان يا ماما سيدي عشرك وبيعشرني انا كمان لو انتي عاوزاه قولي اي حاجه او اتحركي خليه يكمل متعه معانا قومي يا شرموطه قليله نيكني بيقولها كده وهوا بيقرص فبزازها بأيده وبيعض البز التانيه بشفايفه قربت اجيبهم قولتله انا هجيب يا معرص قالي عاوز اعمل حاجه مجنونه اوي قولتله ايه هيا قالي هاتهم ف بوقي جيبت لبنى كله ف بوقه راح على بوق أمه وفتحه وتف شويه منهم ف بوقها وبلعهم وقالها يلا يا شرموطه اديني شربتك كمان لبن من زوبر سيدي علشان يبقا طيزك ومعدتك فيهم من لبنة اللي مش هتنسيه ابدا بس المرة الجاية هتكوني صاحيه وتقوليلي يا معرص خلي سيدك ييجي ينيكني كسي هيجان اوي
خلصت وانا نازل دخلت الحمام لقيت الاندر بتاعها اللي كان بودي مصورة ف الفيديو مرمى ف الغسيل هيجت اوي اخدته معايا واخدت موبايلي اللي كان بيصورنا منه بودي ورحت البيت بودي لبسها هدومها على لبنى وروحت البيت بعدها اللبوه فاقت وبودي كان حاطط موبايله ف الحمام بيصور بقاله كتير لغاية ما أمه دخلت وخرجت بودي دخل بعدها جاب الفيديو وقعد يتفرج عليه وشاف أمه بتقلع الاندر وتستعجب وتشوف فيه وجابت لبنى اللي فوق كسها تشم فيه وتستطعمه مصت صباعها وشكلها هاجت اوي قعدت تدعك ف نفسها وهيا قاعده ورافعه رجلها ع البانيو لغايه اما جابتهم واخدت دش جامد وخرجت بودي بعتلي الفيديو ده كمان وقالي شكلها المره الجايه هتطلب انها تتناك منك يا سيدي
اتمنى يكون الجزء عجبكم بودي هنا على فكره وعاوز يشوف كومنتاتكم على الشرموطه ناديه

قصة ام صاحبي