counter create hit قصة زوجتى حنان و عشقها لحبيبها السابق – watch/download/online/movies/avi
  • Wed. Dec 7th, 2022

watch/download/online/movies/avi

watch/download/online/movies/avi

قصة زوجتى حنان و عشقها لحبيبها السابق

Byadmin

Apr 2, 2021

قصة زوجتى حنان و عشقها لحبيبها السابق

زوحتي حنان تجلس تروح بيت اهلها عشان تاخذراحتها معا عشيقها يلي كانت تحبة قبل مماتتزوج فيني
ويجلس يتصل فيها لما انا اكون مش موجود
حتي انها تخرج معاة بدون علمي ومعاها صور بجوالها هي وهو الاثنين مع بعض
شفت الصوور بجوالها هي مخبياهم بس انا شفتهم وهي ماعرفت
وماكلمتها
عملت حالي مش عارف
وقع كل ماهي تروح بيتهم اصلان هي بيتهم بعين عننا هي من القرية
انا اخليها تروح بيت اهلها كل شهرين وتجلس هناك حوالي اسبوع
رتجلس هناك وتتصل بعشيقها ويخرجو يتمشو مع بعض وهو ماسكلها ويحكون
مرة شفت بجوالها صورة وعشيقعا وهما جالسين في الجبل وسط مزرعة وهو حاضنلها وعمال يبوسها
كان عاجبني الوضع وماكلمتها ولاحتا حسستها اني شفت الصور
مرة شفت رسالة بجوال جوزتي رسلها لها مازن عشيقها تقلو حبيبي لاتكون تزيد في الاتصالات لي لان زوجي يجلس يفرتش جوالي وما تنسي تمسح الصور من جوالك يلي اصورتني وانا العب لك في مازن الصغنن هههه

واللة اني مرررة روختهاها من بيتهم الساعة عشرة اليل وشفتها لساتها مروحة كلمتها كنتي فين قالت في بيت عمي جالسة انا والبنات وبعدين روحنا ان وهي نكتها هاظاك اليوم نزلت الحس كسها كان لسات كسها ملبن ورأحة اثارالمني تفوخ منة عرفت انها كانت عند مازن عشيقها ما كانتش عند البنات

مرررة شفت بجوال زوجتي حنان صورة لزب مازن عشيقها بجوالها وصور لحنان وهي ماسكة في زبة وصور وهي تمص فية

اولأن اعرفكم بزوجتي حنان ومواصفاتها هي جسمها ابيض ونحيفة قصيرة
طيزها مربربة صدرها بارز شعرها طويل يوصل لحد طيزها عمرها حوالي 23سنة
ثانيان أعرفكم بعشيقها الي عرفتة فيما بعد هو اصلان شاب من نفس قريتها
وبيتهم قريب من جنب بيت اهل زوجتي حنان عمرة حوالي 26سنة مش متزوج عازب
متوسط الطول أصلان هو كان يحب زوجتي قبل ما اتزوج انا فيها لهيك قرر انو مايتزوج
لانو محبوبت القلب الي كان يحبها الي هي زوجتي خلاص راحت هو كان يحب زوجتي من ايام ماكان
يدرس هو وهي في المدرسة لاني علمت فيما بعد ان هما كانو يدرسو في نفس الصف
شباب وبنات
جسمة رياضي مفتول العضلات بسبب تضاريس القرية والعمل لان هو يشتغل مزارع يعني
بيشتغل في الارض حقهم يزرع وينتبة للمزرعة حق ابوة

بعد مع حكيت لكم أزاي زوجتي حنان بتخونني مع عشيقها السابق مازن
الي كانت تروح تقابلة وتتواصل فية عندما انا كنت اوديها بيت اهلها
تروح تغير جوى تشوف اهلها ومامتها وتجلسلها هناك حوالي اسبوع وانا
اسيبها وارجع علي البيت لما هي ترجع تتصل فيني وارجع اروح اجيبها
واروحها المهم
انا بدأت اشك بعلاقتها هي ومازن فكنت وانا جالس لحالي في البيت اجلس
اتابعها غي التلفون يعني احاول اتصل فيها مشغولة واصل أو اشوف حالتها
في الواتس اب كلها حالات عشق وغرام كل شوي تعمل حالة وتفضل فاتحة الواتس اب
لحتي وقت متأخر من اليل مع انها وهي عندي لما احاول امسك التلفون بتاعها
واجي افتح الثريجي تقلي لاتفتح بهذا الوقت المتأخر صاحباتي حيشوفني ويقولين
أيش معاها هاذة فاتحة لهي الساعة وهي مزوجة وانا اقول في نفسي بتحاول تضهر
قدامي كأنها متحفضة ومتشددة ههههه المهم كانت تضل فاتحة لوقت متأخر ولا حتي
تعملي رسالة واقول في نفسي أكيد جالسة تحكي معى عشيقها مازن كنت احس بداخلي
أحساس عمري ماحسيت فية كأنو عاجبني ان زوجتي جالس علي الواتس لوقت متأخر
وبتحكي مع حبيبها الي كانت ولا زالت تحبة وتعشقة حتي بعد زواجنا وكمان بتروح
تقابلة في النهار او العصر حسب ماعرفت فيما بعد علي اساس انها تقول لاهلها انها
رايحة عند صاحبتها وتروح عند مازن يجلسو مع بعض واللة اعلم شو بيعمل فيها
المهم في يوم رحت ارجع زوجتي من عند اهلها وصلت العصر عندهم وهي كانت مش موجودة قالو راحت
عند صاحبتها انا استغربت جالس هناك لما هي رجعت حوالي بعد المغرب
شافتني واستغربت من وجودي ماكانتش متوقعة اني اجي واروحها لاني رحن بدون ماهي تتصل فيني قلت اعملها
مفاجئة انا شفتها وهي لابسة البالطو وكانت متصلحة ولا اجدع شرموطةمعا الكعب العالي
ومتعطرة عملت حالي مش واخد بالي اخذتعا وروحنا واحنا فوق السيارة وهي جنبي
جالسة ساكتة واحس انها ماكانتش عاوزة تروح وصلنا البيت غيرت ثيابها وراحت تصلح لنا عشاء
فجأة تلفونها رن بصيحلها تجاوب التلفون هي جريت بسرعة شفتها متلخبطة
مسكت التلفون وفاتت علي المطبخ عشان تجاوب انا حسيت انو مازن يلي عم يتصل
قمت اتنصت عليها من جنب المطبخ اسمع شو راح تحكي
زوجتي ردت وقالت بصوت منخفض مساء الخير كيفك ياقلبي انت عارف انو انا لما رحت من عندك ورجعت علي البيت كان زوجي مستنيني
علي شان يروحني
انا وانا جالس اسمع المحادثة من قرب المطبح أتاكت بهي الحظة انها كانت عند مازن وما كانتش عند صاحبتها علي حسب قولها
حسيت داخلي احساس حلو ونشوة وبدأت احس زبي يوقف علي زوجتي وهي بتحكي مع مازن الي كانت جالسة عندة قبل ما اجي اروحها
المهم جلست تكمل المكالمة بصوت واطي وتصلح العشاء وكانت تقلة لاعاد تكون تتصلي انا راح اكون اتصل فيك لما اكون لحالي وزوجي مش موجود تمام حبيبي
وقالتله اكيد حتوحشني وحيوحشني ماززززن الصغنن سمعت انا هيك وزبي شد على الاخر عرفت ان زوجتي ذاقت وطعمت زب مازن ويمكن انو ناكها وذاق كسها وطيزها
حسيت انها مش عايزه تنهي المكالمة كأنها مبسوطة وهي جالسة تحكي مع مازن حبيبيها
وهي بتقلة خلاص بأة بطل شقاوه خليني اكمل اصلح العشاء زوجي مستنيني في الصالة عاوز يتعشاء وقالتلة انت عارف انو انا لساتي مش متحممة من بعد العملة الي عملنها انا وانت يقلبي
اههه سمهتها وحسيت ان زبي راح يجي ظهري واقذف لما حسيت ان زوجتي ذاقت زب مازن وناكها وفشخ طيزها وان كسها هلاء لساتو مليا ن مني من حق مازن
تمنيت انو ادخل عليها المطبخ وانزل اركع قدامها وارفع الشلحه الشفاف الي هي لابساها وافوت راسي وسط فخوذها واذوق والحس كسها واطعم حليب ومني مازززن من على كسها
المهم اختصرت المكامة وقالتلة خلاص باي حبيبي نحكي بعدين انا الي راح اتصل فيك تمام وقالتلة باييي
انا مسكت نفس ورجعت علي الصالة قبل ماهي تحس فيني
المهم هي جابت العشاء وجلسنا نتعشا وبحكي معاها مين الي اتصلك
هي اتلخبطتت وقالت هي صاحبتي الي كنت عندها قلت وشو كان بدها قالت كان بدها قالت كانت تشتي نروح انا وهي بكرة عند عرس واحده صاحبتها وعايزة مني اني اجي معاها قلت اوة خسارة
وانتي شوة رديتي لها قالت خبرتها اني قد روحت بيت زوجي قلت وانتي كان نفسك تروحي ياقلبي هي ضحكت وقالت حبيبي اروح فين وافلتك لمن ياحبيبي
قدنا فاقدة لك خلصنا العشاء كنت عارف ان زوجتي باتفوتت تستحما وانا كان نفسي اذوق كسها قبل ماتستحما علي شان اذوق واشم رايحة كسها ومني ماززززن الي لساتو بكسها قمت وراها علي المطبخ وهي واقفة بتغسل صحون الاكل
وقربت منها ومسكتها وهي واقفة من خلفها ولازق فيها وبحسس علي جسمها وامشي يدي علي طيزها وزبي شد على الاخر
وبقلها وحشتيني ياقلبي قالتلي وانت كمان واحشني طيب ابعد خليني اكمل غسل الصحون وافوت استحما واجيلك عشان نسهر قلت مش قادر امسك حالي منك ومن جسمك شوفي كيف زبو والعع
قالت اوووه حبي اصبر شوي بليزززز قلت مش قادر وبدءت ارفع الشلحة من تحت وافوت يدي امسك طيزها حسيتها مابدها وشابعة نيك بس بتجاريني قلت وحشني كسك ياقلبي وزنقتا على المغسل بتاع الصحون ووطيت من خلفها جلست على ركبي وهي واقفة ورفعت الشلحة لما بانت لي طيزها الحلوة وقرب وشي ابوسها واحسس عليها وافعصها وابوس فخوذها من الخلف
خليتها تلف عشان اشوف كسها لفت وكان كسها مقابل لوجهي شفتة وقربت اشمة وابوسة وافتح الشفرات كان رطب وهي كانت تغمض عيونها وماسكة لراسي كأن بدها تقلي اه قرب حبيبي والحس كسي وذوق طعمة وهو لساتو مليان مني من زب مازززن
قربت ابوس كسها والحسة كان يجننن طعمة فتحت الشفرات وفوت لساني بكسها وهي خلاص سابت جسمها وشدتني من شعري قالت اه اي حبيبي الحس اة نيك كسي بلاسانك وقفت ووقفت علي ارجلي وقربت منها ومسكت يدها وحطيتها علي زبي وكان واقف قلتلها حبي طلعي زبي والعبي فية شوفي كيف مشتاق لالك هي رفعت الثوب الي انا كنت لابسة ونزلت كلسوني ومسكن زبي بيدها وحسست علي
وزبي كان مشدود علي الاخر كأنو كان بايقذف هي شالت يدها وبصقت عليها ونزلتها تمسك زبي وتفحس فية انا خلاص ماعتش قادر كنت خلاص راح اجيب شهوتي هي ضغطت يدها علي زبي وهي بتشوفني وتقلي مالك ممحون ومشتهي هي اول مرررة لك ولا كيف قلت في نفسي اعمل اية اناه هايج عليكي ياشرمةطة مازززن بدئت تعصر زبي بقوة واحنا واقفين انا خلاص فضيت وهي فزت وقرفت مني وقالت اخس علي بهي السرعة جبتهم
خلاص قلت سمحيني ياقلبي غصب عني قالت خلص غووور واطلع خليني اكمل غسل الصحون

رحت على الصالة اجلس

باقي اجزاء للقصة وانا في طور كتابتها وصياغتها وببذل كل جهدي

قصة زوجتى حنان و عشقها لحبيبها السابق