counter create hit قصة الدخلة والخوف قصة عائلية جامدة – watch/download/online/movies/avi
  • Thu. Apr 25th, 2024

watch/download/online/movies/avi

watch/download/online/movies/avi

قصة الدخلة والخوف قصة عائلية جامدة

Byadmin

Nov 4, 2020

قصة الدخلة والخوف قصة عائلية جامدة

الجزء الأول
الحكاية بدأت لما عرفت أن ياسمين بنت عمي هتتجوز هي بنوتة خمسة وعشرين سنة وعسولة قصيرة
بس قمر وأمها أمل ياما شبعت نوم معاها وبصراحة البنت وأمها شراميط أكتر من بعض ويهيجوا الجبل
خصوصاً أمل ملفاية وشعر أحمر وتموت في النيك مني وبتعتبرني زي أبنها لأن معندهاش ولاد و عمي
خلاص فضي شحن فبقيت أنا الشاحن ليها لما تحب تتمتع وترتاح بتنده لي أريحها في وقت عمي يكون
بره… المهم سمعت أنها هتتجوز بعد كام يوم عملت مش من هنا وبما أننا ساكنين في بيت واحد كنت
بتهرب منهم علشان مايفتكروش حاجة من اللي حصلت مع الشرموطة الكبيرة أو اللي عملته مع بنتها
قبل كده… بس قبل الدخلة بحوالي يومين كان الكل في العيلة بيحضر نفسه والعمارة مقلوبة وناس
كتير طالعة ونازلة ودربكة جامدة جدا..
بعدها الجو هدى شوية
كنت طالع ساعتها كان عمي نازل ومعاه شنط كتير شيلت
معاه وقالي انا مسافر أجيب هدوم وصلت من بره للعروسة بنته… خلي بالك من مرات عمك والعروسة
لغاية ما أرجع.قولت له في عنيا وطلعت خبطت عليهم مرات عمي فتحت شافتني ضحكت وغمزت لي
وشدتني من أيدي وقالت تعالى يا هيما أنت فين يا وحش محدش بيشوفك ليه؟ كان عندهم واحدة بنت
أسمها أنجي بطاية كده وشعر أصفر ولاينسيز أزرق و لابسه فستان مخليها كيرفي نارر وبزاز مكورة كبيره
وطيز كبيرة قوى و مرات عمي عرفتني عليها أنها أنتيمة بنت عمي وأصحاب من وهما صغيرين في حضانة
وقعدت معاها وجبت كلام معاها وبصراحة حسيت أنها بتتمرقع جدا و دلوعة جدا في نفسها وكانت العروسة
قاعدة في الاوضة قولت لمرات عمي أدخل أبارك لها قالت أتفضل يا هيما دي أختك حد هيفرح لها قدك
بس خد بالك لحسن زعلانة وخايفة… قولت لها من أيه؟.. قالت **** ما أنت فاهم بقى… أصل ميعاد الدكتور
بكره وبتغمز . فهمت أنها هتعمل لها عملية علشان ترجع بنت تاني ضحكت وخبطت ودخلت كانت نايمة
على السرير قامت بسرعة وخدتني في حضنها وقالت هيما أنا خايفه من العملية مش عايزة أعملها
قعدت أهديها وأقولها أنها بسيطة ومفيش، مشكلة كملت عياط في حضني طبطبت عليها وكانت لابسة
روب شفاق وتحته قميص نوم أحمر خلى زبري مترين قدام بس قولت أمسك نفسي… بس هي لاحظت
وبصت لي وعنيها مدمعة وتضحك وبتقول لي ايه عايز تدخل قبل العريس… قولت لها بصراحة يا بخت أمه
قالت أيه تفتكر هيقدر وراحت فاتحة صدرها قدامي رحت أخد بوسة مقطع شافيفها.. بصت لي بصة مش
هنساها وعضت شفتها وقالت أستنى كده وراحت قفلت الباب وسمعت أمل من بره بتقول لأنجي اللي كانت
جايه لنا لما ياسمين قفلت الباب سيبيهم ضروري بيطمنها على ميعاد بكره. رجعت العروسة وهي بتقلع الروب
و رمتني على السرير وبتقول لو ده اخر يوم ليا وانا مفتوحة يبقى لازم ليلة وداع مش كده ونزلت على البنطلون
وطلعت زبري وهرته مص لغاية ما جاب في بقها وقعدت تضحك وتشربه وتقول **** حلو قوي يا هيما اههه
وتقصع الضحكة وبعدها قلعت ملط ونزلت بكسها على بوقي وانا مسلم لها زبري تمصه تاني علشان يشد
وبكل كسها وبتتأوه بصوت مكتوم أممم اه كمان كله يا حبيب أختك انت اللي هتفرح لي
وانا قطعته مص وبوس وعض وهي بتتقطع من المحن واللبونة
ولما زبري قام تاني بصت لي وقالت عايزك تمتعني يا أخويا وقعدت عليه تتنطط وتقفش في بزازها الكبار.
وتزووم وبعدها قامت نامت بالجنب وانا شغال في كسها وبتبوس فيا وتقول كمان يا اخويا نيك كس اختك
خخخخخخ كمان يا ولا كسي بياكلني احا… ياللا… قولت هجيب قالت استني ونزلت فردت بزازها قدامي
وبتضحك وتقول هاتهم هنا وجبتهم على بزازها وهي بتقول واو اه مممممم كمان يا قلبي غرقني مممممم
ولحسته كله… قولت لها ها لسه خايفه؟ .. بصوت مكسوف كده قالت بصراحة خطيبي شكله بزبر كبير
وانا خايفه يحطه من ورا وانا فتحتي ضيقة نيك… وراحت ماسكة زبري وقالت ممكن يا أخويا توسعه
وراحت مصدره طيزها وخرمها كان ضيق دهنت دهان ودخلته وهي كتمت صوتها وعياطها في المخدة
وفشخت طيزها وجبت جواها وهي بتقول اححح سخن قوي يا أخويا حد ينيك أخته كده يا عرص
قولت لها وانا ببوسها لما تكون شرموطة زيك واديتها بعبوص في طيزها… قالت ايي ماشي بس بجد
هو أنا شرموطة؟.. قولت لها شرموطة زي أمل هتجيب أيه دكتورة مثلا. ضحكت وقالت لا متناكة طبعاً
لبتست هدومي وخرجت لامل وقولت لها خلاص معدتش بتخاف صح يا عروسة… جه صوتها من جوه
صح يا حبيب اختك… وانجي بتبص لي بصه هو انتم كنتم بتعملوا ايه ها… خرجت ياسمين بلبس الدوش
وراحت تاخد دش وقدعت معانا جنبي انا وأمها تبص لها وتضحك وتغمزلي اللي هو شاطر ريحتها
نزلت بعدها انجى وياسمين جيت اخرج لحقتني امل وزنقتني على الباب وقالت رايح فين يا واد
امك امل وحشها زبرك ولا انت بتريح كس اختك بس ياللا تعالى ودخلت معاها الاوضة
اكمل لكم الللي حصل الجزء الثاني

الجزء الثاني
بعد ما ياسمين و أنجي نزلوا يجيبوا حاجات و
مرات عمي زنقتني وقفلت الباب بالمفتاح و دخلتني الاوضة وجابت لي حباية
من بتوع عمي و عملت لي غداء و نمت بعدها شوية علشان اريح من اللي حصل
مع الشرموطة بنتها و صحيت أخدت الحباية و غمضت عيني لثواني بس مش اكتر
وصحتني على بوسة من شفايفها الكريز وهي بتقول ياللا يا روح قلبي بقى
أنا سيبتك تشحن علشان تعرف تمنعني وفي ثواني بقينا ملط وعملت معاها واحد
جبار في كسها وهي اتبسطت قوي جيت أقوم قالت لا ازعل منك وصدرت طيزها
الملبن وقالت وطيز لبوتك مش هتركبها.. نكتها فيها بس جيبت بعد فتره بعيده
وخرجت روحت شقتي وأنا ركبي فضت حرفيا… عدى كام يوم وجه قبل الفرح
بساعات واحد صاحبي عزمني على أكله سمك وجمبري وسيبيا لغاية ما نورت
طلعت الشقة علشان أغير هدومي علشان الفرح وأنا طالع مش واخد بالي
اخبط في أنجي اللي كانت زي القمر ومكياج وعروسة نازلة ولابسة فستان
مبين بزازها الكبار وقعدت تكلمني وأنا مركز في بزازها وهي لاحظت ده
ضحكت وقالت أنت شكلك مش معايا وبتداري صدرها بأيديها وتضحك
قولت لها أنتي مرتبطة يا أنجي؟ … ضحكت وقالت لا بس مصاحبة
قولت لها وصاحبك ده أعمى؟… قصعت ضحكة شرموطة وقالت لا بيسرح
زيك كده و ساعات بيتهور… قولتلها ايوه… بيعمل أيه بقى….ضحكت وجريت
من قدامي وكملت لشقتي وانا بفكر في البت دي وهموت وانام معاها بس ازاي
لبست هدومي وجهزت وروحت لبيت عمي ونزلت العروسة الشرموطة وأمها
المتناكة وبيضحكوا كل ما يبصوا لي…. ونزل الكل ورحنا القاعة لقيت العريس
طول بعرض وشكله هيفشخ كس بنت عمي ومرات عمي جت توشوشني وهي قاعدة
وبتقول يا بخت ياسمين هتتقطع النهاردة عايزاك تفضى يوم علشان انا غيرانه
قولت لها ايه ياشرموطة هجتي.. حطت ايدها على زبري من بره من غير ما حد
ياخد باله وهي بتقول اوي… عايزك يا عريس تقطع كسي انت ما يتشبعش منك
شوية وجت أنجي وقالت لأمل تنت انا نسيت شنطتي في البيت ممكن المفتاح
عندكم اطلع أجيبها… كانت أمل مش مرتاحه بس أديتها المفتاح وفي الخباثة طلعت
وراها وخدتها بالعربية وطول السكة ساكتة وتبص لي وتضحك وتلف وشها
قولت لها ما قولتيش بيعمل ايه لما صاحبك بيتهور؟ … قالت **** ما قولت لك بيعمل
زيك. قولت لها أيوه بيعمل ايه؟… راحت بصة بضحكة غريبه وبتقول بثقة
بيعمل زي اللي عملته مع العروسة وأمها يا هيما ها… أوضح كمان ولا كفاية
قولت لها مين اللي عرفك… قالت بص لو مرات عمك وبنتها شراميط يبقى
اتعلموها مني يعني انا اعرف الست بتنام مع مين من بصة ومرات عمك
شكلك ممتعها وبنت عمك بتقول عنك انك أسد فشختها وريحتها ما انا الانتيمة
بتاعها يعني بتحكيلي على كل حاجة وبصراحة انا عايزك تنام معايا علشان
اقدر أقتنع بكلامهم طلعنا على شفقي الفاضية وقولت لها تعالى ااكدلك يا شرموطة
وقلعنا لغاية ما وصنا الاوضة ملط
والبت حته بنت حرام نزلت اكل كسها التختوخ وجابت ميتها وطلعت بتاعي اللي
اتخضت من حجمه وقالت طبعا لازم يكون كبير عشان يمتع الشراميط دول
قعدت تمص لغاية ما جبتهم في بقها وبعدها قعدنا نبوس ونحضن في بعض
وبقفش في بزازها الكبار وهي بتقول عحبينك يا عرص هتموت عليهم
روحت ضربها بالقلم وفاشخ رجلها وبدأت ادخله كسها المبطرخ وبصراحة
من احلى الاكساس اللي زبري دخلها وهي داخت وقفلت رجليها حواليا
وبتقول اهه كمان يا هيما اهه انا هايجة وشرقانة كمان نيكني قطع كس
شرموطتك ايي خخخخخ كمان يا واد ده كسي احلى من الشرموطة بنت عمك
قولت هجيب قالت وهي بتبوس فيا جوايا أروى كسي اييي جبتهم فيها
وما سابتنبش بوس واحضان قولت لها لفي… قالت ورا لا يا هيما
قولت لها يعني طيزك كبيره من القعدة يا أحبه.. ضحكت وقالت براحة بس
انا خايفه من حجم بتاعك.. قولت لها همتعك يا وسخة وأخذت بوسة
دخلت رأسه صوتت قولت لها اتحملي الأسد دخلته بعدها واحدة واحدة
وهي بتقول أحا لا كبير اوي شيله لا هتشقني يا عرص… ضرباتها على طيزها
الكبيره قالت اححح حرام عليك انا مش قدك هتقسمني اتنين
لغاية ما دخلته كله وقالت احححح جامد اوي بتاعك يا هيما ومتع كسي
وتوتتي احححح زبرك حكاية وجبتهم في طيزها وقمنا ناخد دش سوا
وهي بتبوس وتحضن فيا وتقول انا من النهاردة شرموطتك يا سيد الرجالة
واديتني رقمها علشان لما تتعب اروح اريحها لبست هدومها وعملت مكياج
وراحت جابت شنطتها من شقة عمي ورجعنا وانا مسندها مش قادرة تمشي
قابلتنا مرات عمي ضحكت وراحت مسندها عمي سأل انجى مالك؟
قالت وقعت يا عمو
راحت امل قرصتها في طيزها وقالت مش بقولك انتي مش قد فخر ازبار عيليتنا
يا شرموطة بصوت واطي… قالت لها ده بتاعه فشخني نيك يا امل ليكي
حق تركني عمو وبنتك بعد الجواز هتحن للأسد ده بنتك شرموطة يا موله
و الشراميط لما يعجبهم بتاع راجل ما ينسهوش ولما تجي فرصة يدخلوه
ما تضيعش يا متناكة انتي وبنتك وانا بقيت معاكم في النيك اللي جاي
نهاية القصة
اتمني تعجبك

قصة الدخلة والخوف قصة عائلية جامدة